שוב חוזר הניגון

מי שרוצה לחזות בי מופיע, יכול לעשות זאת היום. פרטים בהמשך.

כידוע לכל מכרי, אני, בין השאר, תזמורת של איש אחד. אבל גם תזמורות נשברות לפעמים, וכאלה שיש בהן חבר אחד בלבד מועדות לפורענות יותר מאלה הסוג הרגיל.
אולי צריך לסייג את זה מעט. יש בתזמורת שלושה חברים, פחות או יותר: מכשיר אפקטים לשירה, מקליט-לופים (עוד לא נולד המוסיקאי שיכנה Loop בשם "לולאה") ואני. למרבה הצער, ריבוי חברים פתאומי זה (300% לעומת הפסקה הקודמת) לא עזר במאומה למשבר. למעשה, הוא זה שגרם לו.
הצד התוקפן במקרה הספציפי בו אנו עוסקים כעת הוא מכשיר האפקטים, אם כי יתכן שהוא יטען שדוקא אני האשם. הוא, אתם מבינים, החליט להתמרד, ועוד באמצע הופעה. מתוך שלושת הפדלים שלו – בטל/הפעל, עבור לאפקט הבא, עבור לאפקט הקודם – האחרון שבק פתאום, והותיר אותי במצב בו, כדי לעבור מאפקט מספר 4 לאפקט מספר 3 אני צריך לטפס את כל הדרך עד מספר 80, ואז עוד 3. עברה עלי הופעה שלמה ככה. היה בידור. בחיים לא בעטתי כל כך הרבה במכשיר אפקטים מול קהל.
מיד לאחר מכן מסרתי את הנ"ל לתיקון. לא חלפו יותר משלושה שבועות, והנהו כאן שוב, כמו חדש. את המאורע המשמח חגגתי בג'אם עצמי של שעה וחצי (זה היתרון של תזמורת של איש אחד – כשמחליטים לנגן, קל מאד להכנס למצב הרוח הנכון באופן ספונטני, ואף אחד מהנגנים לא מקלקל את העסק עם תלונות ושאלות נוסח "למה דוקא עכשיו?", "עזבו אותי, באמא'ש'כם" ו"לא עוד פעם בלוז, אתם יודעים שאני שונא בלוז"). היה מוצלח מאד, אם יורשה לחברי התזמורת לומר זאת בעצמם, ועכשיו השכן החדש יודע מה יקרה לו אם הוא ירעיש עוד פעם באחת בלילה.
היום בערב, קצת אחרי עשר, תתכנס החבורה הנ"ל ותלווה כנופיית רקדנים מובחרים במסגרת אירועי "לילה לבן" בתל אביב. המיקום המדויק: שדרות רוטשילד, בין רחוב יבנה לרחוב אלנבי. כן, זה הכי מדויק שנתנו לי. אם נדמה לכם שזה לא מדויק מספיק, אל דאגה: ברגע שתגיעו לסביבה לא תוכלו להחמיץ את הסאונד הייחודי של האיש האחד והתזמורת שלו.
תשאלו את השכן החדש. הוא יודע.

showcase.jpg

תיק ההופעות של הדוד ניר. מימין לשמאל: מ. אפקטים, מ. לופים; למעלה: מ. יקרופון

2 תגובות בנושא “שוב חוזר הניגון

השאר תגובה