שלושה מתכונים פשוטים לרווק המאותגר-מטבחית

הבה נודה בעובדות: המטבח אינו מקומך. לא נוצרת לדברים מסוג זה. אין זאת רק שאלה של עליבותן, או ליתר דיוק אי-קיומן, של יכולות הבישול, הטיגון והאפיה שלך, אלא העובדה שלמעשה אינך מבחין בין כל אלה. מושגים כגון "השחמה" ו"קרמול" אינם כלולים באוצר המילים שלך, ובפעם האחרונה שבה ניסית משהו הכרוך בשמן עמוק השכנים הזעיקו את מכבי האש. מצבך כה גרוע, למעשה, עד שהחברה האחרונה שלך זרקה אותך מהבית כי לא הצלחת לזכור בעל פה מה ההבדל בין הסכין למזלג.
וכעת אתה רעב, רעב מאד אפילו, וחברה בשלנית אין, ואתה חייב לאכול משהו תיכף ומיד, שאם לא כן, אתה יודע, יהיה רע. במטבח יש רק שאריות או דברים שקנית בהיסח הדעת לפני כמה שבועות, ומצד שני אין לך כוח וזמן לרדת למטה. המצב נראה גרוע, אך אל דאגה: אנחנו, כאן במכון הבישול האקסטרה-קולינארי, שלא לומר טרסטריאלי, ע"ש הדוד ניר, הכנו רשימת מתכונים שיצלחו אפילו בידיו של זכר רפה מוחין כמוך. אז קדימה, לעבודה.

מלפפון אה-לה ניינטֶה

זהו מתכון קליל ופשוט, המתאים לכל עונות השנה. מהירות וקלות ההכנה מפצות מעט על טעמו של המוצר הסופי.

המצרכים

1 מלפפון, בתקווה לא ותיק מדי

אופן ההכנה

1.    גש אל המקרר.
2.    הוצא ממנו את המלפפון.
3.    (אופציונלי, אם אתה לא רעב מאד) שטוף במים.
4.    אכול את המלפפון.

הצעת הגשה: לפני שנגסת במלפפון, בזוק עליו בעדינות מעט מלח.

פופקורן דה-לה שמאטע

מתכון זה מתאים בעיקר לצפיה בסרטים ולמקרי חירום בהם אין שום דבר אכיל בבית. במקרים מסוימים ניתן אף להשתמש בו כסוג של תראפיה.

המצרכים

1 שקית של פופקורן למיקרו

אופן ההכנה

1.    חפש את שקית הפופקורן למיקרו. סרוק את הבית בחיפוש אחר שקית הפופקורן למיקרו האבודה. חטט בכל חור בנסיון למצוא את שקית הפופקורן למיקרו הארורה. הרם את המיטה ושפוך החוצה את תכולת ארון הבגדים בתקווה לאתר את שקית הפופקורן למיקרו המחורבנת. פרק את הקוגלאגר ממכונת הכביסה ביאושך כי רב ממציאת שקית הפופקורן למיקרו המשתרמטת בת אלף הזונות. חזור עצבני למטבח ושם, על המדף, מצא את שקית הפופקורן למיקרו החמודה, העסיסית ומלאת הרצון הטוב.
2.    הכנס את השקית למיקרו.
3.    הפעל את המיקרו.
4.    אכול את התוצאה, תוך שאתה מקלל נמרצות את המיקרו ואת שקית הפופקורן למיקרו היבשה, החרוכה והמוקרנת כמו צ'רנוביל.

הצעת הגשה: לפני שנגסת בפופקורן, בזוק עליו בעדינות מעט מלח.

תירס די אקווה

מתכון זה אמנם מתוחכם מעט יותר משני הקודמים, בכך שהוא כולל שימוש בסכו"ם, אך עדיין ניתן להכינו גם אם אין לך מושג מה ההבדל בין סכין מריחה למצקת.

המצרכים

1 קופסה של שימורי תירס. חשוב! הקופסה חייבת להיות בעלת לשונית פתיחה, שאם לא כן יכול לקרות אסון.

אופן ההכנה

1.    פתח את הקופסה בעזרת לשונית הפתיחה. אם אין לשונית פתיחה – זרוק את הקופסה, לפני שיתרחש אסון! בין המקרים הידועים שהתרחשו כשרווקים ניסו לפתוח קופסת שימורי תירס: קטיעת אצבעות בעזרת פותחן, תאונות דרכים בנסיון לנסוע על הקופסה כדי לפתוח אותה, רצח יורש העצר האוסטרו-הונגרי שהחל את מלחמת העולם הראשונה.
2.    בחר פריט סכו"ם כלשהו. השתדל שלא יהיה חד מדי.
3.    בעזרת הנ"ל (ראה סעיף 2 למעלה), דוג לך גרגרי תירס מן הקופסה ואכול בהנאה.

הצעת הגשה: לפני שנגסת בגרגרים, בזוק עליהם מעט גבינת פרמז'ן מוקרמת בעדינות בחום של 132.5 מעלות בדיוק בתנור לבנים אדומות עד להשחמה מושלמת, בלוויית כמה פטריות כמהין שיוסיפו למנה את הארומה הניחוחית הראויה לה.

בתיאבון!
ו, אה, בהצלחה.

3 תגובות בנושא “שלושה מתכונים פשוטים לרווק המאותגר-מטבחית

השאר תגובה