אתרים חדשים

אתר האולפן שלי, תחנת החלל ניר, זכה לעיצוב חדש וכמעט מרענן.

אתר הפאנקפלה, כנ"ל.

והיום קיבלתי את המק החדש. ואאאאאאה!

6 תגובות בנושא “אתרים חדשים

  1. מה אגיד ומה אומר? נהדר, פשוט נהדר.
    1. לא צריך קונפיגורציות מיוחדות, לא צריך אופטימיזציות והסרת services מציקים, לא צריך להתקין דרייברים ושטויות. כלום. ק' ואני הוצאנו את המחשב (19 קילו) מהקופסה, הנחנו אותו על הרצפה, חיברתי כמה כבלים והופ – הכל עובד. המוניטורים, הסאונד, הרשת האלחוטית, הכל. בלי שניה אחת של התעסקות, בלי להוריד דרייברים מהאינטרנט או, רחמי אללה, להכנס ל-Terminal. כלום. מדליקים ומיד הכל עובד.
    2. התוכנה שרכשתי עם המחשב, Logic Studio, היא הדבר המהמם ביותר שמוסיקאי יכול לאחל לעצמו. שום תוכנת הקלטה אחרת לא מתקרבת אליה, כולל ProTools הידועה. הגרסה הישנה של התוכנה הזו, בה השתמשתי בעבר, טובה הרבה יותר מרוב התוכנות החדשות ל-XP. הגרסה החדשה, זו שרכשתי, היא פשוט ליגה בפני עצמה: היא נשמעת נהדר, יש לה אוסף פלאגינים/אפקטים/כלי נגינה גדול ומעולה, היא יציבה, נוחה, ונראית כאילו מישהו שם באפל הפיק לקחים מכל הגרסאות הקודמות, מה שאי אפשר לומר על רוב תוכנות הסאונד של חלונות (אני יודע כי, לפני הרכישה, ניסיתי את רובן).
    3. המחשב הזה – שני מעבדי 4core על 4GB זכרון – הוא מטוס. כבר אין דבר כזה, לתת למחשב לעשות משהו וללכת לאכול עד שהוא יסיים. גם בזמן משימות כבדות (כמו, נניח, רינדור וידאו, עיבוד אודיו וכו') אין בעיה להמשיך לעבוד.
    4. בכל מה שנוגע לוידאו ושמע, OSX מתייצבת במקום הראשון. והשני. והשלישי. וכך עוד הרבה. במקום ה-26,857: חלונות XP. ללינוקס אין מקום, כי היא מסרבת להכיר ברוב כרטיסי הסאונד הקיימים וגם כי אין תוכנות נורמליות, ולויסטה אין מקום כי זו לא מערכת הפעלה אלא לבנת חבלה. לפני שקניתי את המק ערכתי בדיקות וידאו ושמע על מקבוק (פשוט, לא פרו), והצעצוע הקטן בעל המפרט הלא מרשים במיוחד ((2core במהירות 2GHZ עם כונן קשיח איטי להכעיס) אכל מחשבי XP גדולים וחזקים ממנו (4core עם שני כוננים נפרדים מהירים מאד) לארוחת בוקר.
    בקיצור, קניתי מרצדס, שילמתי על מרצדס, ואכן יש לי מרצדס.

  2. איך ששלחתי בטבעיות את ההודעה הקודמת פתאום המלה 'תתחדש' נראתה לי מוזרה לחלוטין. צריך את אבשלום קור בשביל להבין אותה. בכל אופן הברכה מכל הלב.

  3. מה? ככה סתם לחבר ולהפעיל?
    מה אם קצת לשחק עם ההגדרות, לחפור החוצה את הקרביים של המחשב, לנסות להגביר את מהירות המעבד עוד קצת או להנמיך את טמפרטורת הליבה?
    אפילו בלי להצליב כמה חוטים? מה זה שווה?

השאר תגובה